zondag 4 juni 2017

Uit eten in Utrecht: Aziatisch-Frans restaurant Umami 2

Gisterenavond heb ik met een vriend weer eens bij Umami gegeten. Evenals alle voorgaande keren is het ook nu weer zeer goed bevallen. Ik mag wel zeggen dat Umami tot mijn favoriete restaurants in Utrecht behoort, alleen voor een romantisch etentje lijkt het mij wat minder geschikt.

Tegenwoordig krijg je bij Umami een early-dinner korting van 7 euro als je voor 17.30 uur aanschuift en binnen anderhalf uur klaar bent. Beiden was voor ons geen enkel probleem, we waren er om 17.00 uur en drie kwartier later en 3 rondes verder stonden we al weer buiten.

Zoals in andere all-you-can eat restaurants moet je per ronde op een formulier aangeven wat je wilt eten. Je kunt per persoon per ronde maximaal 3 gerechten bestellen. Je kan zo maximaal 15 gerechten eten, maar dan moet je wel een extreem grote eter zijn, wij (beiden grote eters) hadden aan 9 gerechten per persoon genoeg.

Ik heb de volgende gerechten geproefd: Sushizalm (9), Sushi tonijn (9), Wantansoep (9), Avocadosalade (8), Gamba's in rode curry (9), Daging smoor (9), Lamsvlees (Kambing rendang) (10), Roerbak groenten (8), Lamskoteletten (9) en Lamssaté (8).

Voor 20 euro plus 5 euro voor 2 cola was ik klaar. Normaal gesproken serveren ze helaas geen kraanwater, maar als je een ander drankje neemt, kun je ook om een glas kraanwater vragen. In totaal heb ik 3 glazen water op.

Kortom, het beste all-you-can eat restaurant dat ik ken, gewoon goed en zondermeer een van de beste restaurants in Utrecht voor deze prijs. Aanbevolen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten